
In 1955 se infiinteaza Fundatia Avon, a carei misiune este imbunatatirea vietii femeilor si a familiilor lor. Activitatea Fundatiei Avon se concentreaza pe trei arii principale: lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice si asistenta in caz de dezastru. In lupta impotriva cancerului la san, din 1992 si pana in prezent, Avon a strans si donat peste 660 milioane de dolari, finantand in 50 de taridin intreaga lume programe specializate in prevenirea si tratarea acestei boli.
Incepand de anul acesta, noul Ambasador Global Avon este cunoscuta actrita Reese Witherspoon.
Campania “1 din 8 femei” desfasurata de Avon Romania se inscrie in efortul global al Fundatiei Avon de a informa populatia privind incidenta si diagnosticarea precoce a cancerului la san si gasirea unui tratament care sa duca la eradicarea acestei boli.
Misiunea campaniei Avon impotriva cancerului la san este sa stranga fonduri pentru a finanta programe educative destinate informarii si educarii femeilor din Romania in privinta diagnosticarii precoce a cancerului la san si pentru a asigura ingrijire medicala de calitate pentru toti pacientii diagnosticati cu cancer la san.
Obiectiv 2008: Cresterea notorietatii privind depistarea precoce a cancerului mamar in randul femeilor peste 30 de ani. De ce? In Romania, aproximativ 5600 de femei afla in fiecare an ca au cancer la san. Mai putin de 10% dintre acestea ajung sa fie diagnosticate in faza incipienta, cand sansele de tratament si supravietuire sunt maxime.
Obiectiv 2009: Integrarea autoexaminarii si a ingrijirii sanatatii sanilor in ritualul firesc de infrumusetare pe care orice femeie il face zilnic. De ce? In Romania, aproximativ 5600 de femei afla in fiecare an ca au cancer la san. Mai putin de 10% dintre acestea ajung sa fie diagnosticate in faza incipienta, cand sansele de tratament si supravietuire sunt maxime.
Despre Campanie
002: Campania “O simpla atingere iti poate salva viata!”; Strangere de fonduri;
2003: prima donatie – Institutul Oncologic Bucuresti “Prof.Dr. Al.Trestioreanu” (IOB) in valoare de 60.000 USD; donatia a constat intr-un detector gama al starii ganglionilor santinela (premiera medicala in Romania).
2005: donatie Institutul Oncologic “Ion Chiricuta” din Cluj in valoare de 300.000 USD (achizitionarea unei camere gamma de scintilatie) & primul mars roz din Romania organizat pe 1 octombrie la Bucuresti (marsul a pornit din Piata Charles de Gaulle si s-a incheiat in Piata George Enescu, unde toti participantii au alcatuit conturul funditei roz – simbolul luptei impotriva cancerului la san).
2006: donatie IOB in valoare de 150.000 USD & campania educativa “1 din 8 femei”.
2007: donatie Spitalul Sf. Spiridon din Iasi in valoare de 150.000 USD & continuarea campaniei educative “1 din 8 femei” (mars roz alaturi de Loredana Groza, care a compus special pentru aceasta campanie melodia “Afla ca esti bine!”), lansarea primului site dedicat campaniei “1 din 8 femei – Afla ca esti bine”: www.stopcancerlasan.ro
2008: in calitate de partener principal, lansarea alaturi de Fundatia Renasterea a Unitatii de „Diagnostic Mobil – San si Col uterin”, destinata femeilor din comunitatile care au acces limitat la investigatii medicale. (150.000 USD) si sponsorizarea Fundatiei Oncohelp pentru finalizarea lucrarilor primului Spital de Oncologie din Timisoara (150.000 USD)
2009: Finalizarea constructiei clinicii de oncologie din Timisoara, unde peste 900 de pacienti vor putea beneficia anual de servicii medicale gratuite. In perioada noiembrie 2009 – aprilie 2010 au fost tratate deja 1300 de cazuri. Suma finala de sponsorizare a proiectului a fost de 375,000 RON.
Parte din aceeasi campanie, in perioada 1-8 octombrie in Piata Operei din Timisoara au functionat centre de informare unde voluntari special instruiti au acordat asistenta in privinta preventiei acestei maladii. Mai multe detalii pe www.stopcancerlasan.ro
Avon a sprijinit in continuare proiectul Diagnostic Mobil San si Col uterin initiat de Fundatia Renasterea. In 2009 au fost deservite 25 de sate din 13 judete si 9700 de femei cu venit scazut au beneficiat de serviciile mamovanului; Unitatea mobila a functionat 313 zile si a efectuat 8613 teste Babes Papanicolau si 4807 mamografii. Proiectul continua si in 2010. Suma sponsorizarii a fost de 100,000 euro.
Cum pot sa ajut?
Poti contribui la strangerea de fonduri in sprijinul campaniei “1 din 8 femei” cumparand produsele cu fundita roz dedicate exclusiv acestui scop. Tot profitul obtinut din vanzarea acestor produse va fi folosit in sprijinul campaniei impotriva cancerului la san.Fondurile stranse din vanzarea produselor campaniei impotriva cancerului la san sunt exclusiv folosite pentru a ajuta femeile din Romania, atat prin donarea de echipament medical performant folosit in diagnosticarea si tratarea cancerului la san cat si in derularea unei campanii educative la nivel national, pentru a determina cat mai multe femei sa faca pasii necesari in directia diagnosticarii la timp a cancerului la san.
Contacteaza-ma si afla mai multe despre produsele dedicate sustinerii campaniei impotriva cancerului la san pe cristian_paul28@yahoo.com